Alla inlägg den 30 december 2013

Av Marie - 30 december 2013 21:49

Började dagen med sovmorgon :)
Sen blev det ett pass i ishallen..
Malte tycker det är riktigt roligt nu igen! Och Elton är ju duktigt nöjd över att få vara med på isen!!
Malte har verkligen gjort framsteg nu.. Han har kört med stöd de senaste gångerna och det är som han får bättre självförtroende och vågar mera.. Men framför allt så tycker han det är mycket roligare....
Hoppas detta gör så han vill fortsätta på hockeyskola när vi kommer hem igen och då köra med klubba som tidigare.. Han kan åka utan stöd men det går ju fortare med! :)
Elton har en del att lära men med den viljan så ska det nog gå bra!

När vi kom hem kom Lotta på fika, mysigt! Lotta, mamma och jag åkte ner på byn för att fixa det sista inför nyår!

Malte och Elton va i lekparken med syster och Frida! :) nöjda killar!

Anders tog en löprunda och jag och mamma körde upp till spa och tränade! Riktigt mysigt!
Första passet sen jag blev opererad..
Kändes helt ok men körde mest ben och mage så.. Skönt att börja så smått igen! Längtar tills jag kan köra på för fullt igen... Har några mål att uppnå 2014!!! :)

Barnen sover och jag ligger i sängen... Bäst att somna i tid så man orkar fram till 12 i morgon :)
Ser fram emot trevligt firande tillsammans med Ida, Gadde, Micke och Stina!

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards