Alla inlägg under september 2012

Av Marie - 30 september 2012 21:48

Härligt väder idag så vi har varit ute hela tiden ;)
Plockade undan alla möbler och fixade med massa höstsaker!
Och jag har klippt häcken ;) äntligen så man ser nåt när man backar ut!
Åt lite hämtmat tillsammans med grannarna och planerar vår weekend, som jag längtar!!! En hel helg barnfritt ;) sova äta och bara njuta av att få göra det i fred!
Få sakna mina små, ska bli sååååå skönt!
Lutar åt spa nån stans i Sverige men inget klart än.. Ska undersöka saken vidare i veckan!
I morgon blir det Halmstad och tisdag blir det Varberg...
Nu sängen, är riktigt trött fast på ett skönt sätt! Frisk luft gör gott ;)

Av Marie - 30 september 2012 01:05

Anders fick sovmorgon pga hostiga barn = dåligt med sömn...
Sen in till Kristianstad för att köpa present och fixa med bilstol.. Igen!!!
Elton sitter inte så bra i den nya och jag uppräckte nu när jag skulle höja axelbanden att det inte går.. Hmm hur ska en 4 åring kunna sitta i denna stol när inte Elton kan som är 1... Det kan man undra! Åkte in och fick bästa tänkbara service, så blir en ny stol till veckan! Finns ju inte isofix på alla så får bli en be safe igen...
Skönt det gick att lösa iallafall!
Blir lite trångt då denna är lite större men det är ju tydligen det som krävs för att de ska få plats..
Hem och fixa Nina för kvällen!
Nina fyller 30 år idag! Grattis vännen!!!
Vilken kväll det blev ;)
Oxfilé på Cats och en glassbomb inte bra för min lilla magen men men... Gott va de!
Blev även förrätt så är hyfsat nätt nu!
Lite drinkar på Harrys och nu hemma igen!
Lyckad dag ;)
Natti

Av Marie - 28 september 2012 22:32

Ännu en dag har gått!
Fixat håret hos bästa Jonna och varit i Malmö!
Träffat kunder och varit på mässa ;)
Nu är jag super trött och ska sova!!
Ladda inför i morgon, 30 års fest för finaste Nina! Ska bli sååå kul :)
God natt

Av Marie - 27 september 2012 21:14

Idag har jag hållt utbildning i Kristianstad, tycker det är så grymt kul!
Super trevlig salong och så duktiga terapeuter!!!
Försöker hitta ny vinterjacka men vet inte vad jag ska välja... Letade lite idag men hittade inte de jag vill ha... ;(
Hämtade mina underbara små på dagis och sen va det mys för hela slanten! ;)
I morgon blir det Malmö!
Sen ska det bli riktigt härligt med helg.
Ska fira Nina på Lördag så blir en utekväll ;) va ju inte igår....
Som vanlig, natti!

Av Marie - 26 september 2012 22:44

Snabbt tillbaka i tempo igen, ME like!!! ;)
Har fått så mycket gjort idag, riktigt skönt! Alla mail lästa och svarade på, order klar, fått tag på alla kunder osv..
Barnen på dagis och däckad man i soffan! Kan det bli annat än en produktiv dag? ;)
Anders mår bättre nu som skönt är så tillbaka till vardagen i morgon!
De små fick mat framför film idag, va två trötta killar jag hämtade idag..
I morgon ska jag hålla utbildning i Kristianstad så nu blir det lite sömn..
Natti

Av Marie - 25 september 2012 19:08

Idag vaknade jag och mådde lika dåligt som igår men nu va även Anders dålig!
2 däckade föräldrar i varsin soffa..
Tur vi har barn som leker bra på egenhand..
Mat skulle ju ändå fixas så jag och Anders fick turas om att försöka fixa e rutiner som måste..
Va länge sen jag va så här kass ja Anders med..
Dagis stänkt och ingen barnvakt så fm fick vi bara ta oss igenom! Efter middagsvilan kom Paulina och hämtade Malte! Helt underbart!! Malte har haft en toppen em med massa bud! ;)
Tack Paulina m fam detta va verkligen guld värt!
Linda kom in efter jobbet och tog med Elton hem så vi fick vila..
Tack!!! ;)
Farmor och farfar kom sen och hämtade dem båda. De ska sova i Tyringe inatt! Hoppas på att jag ska va bra i morgon!
Ska bli skönt att få sova inatt och samla lite ny kraft!
Tur man har så bra kontaktnät som hjälper till när det krisar! Tack <3

Av Marie - 24 september 2012 21:08

Vilken skit dag rent ut sagt ;( hög feber och ont i hela kroppen...
Vet inte när jag va så här dålig senast!
Inte ens Ipren 1 mg tar ner det...
Har testat att kombinera men icke...
Ligger stadigt på 40,2!
Ligger med kläderna på för att värma upp sängen, får se om det går att sova utan så mycket som jag fryser....
Barnen har varit på dagis och Anders har jobbat.. Skönt med lite lugn så man kunde vila!
I morgon är det stängt på dagis så då kommer det vara fullt ös här.. Hoppas på att samla kraft under natten!
Fick ställa in Zbh ikväll med ;(
Vi gör ett nytt försök i morgon om jag nu blir bättre!!!
Nu har jag tyckt som om mig tillräckligt ;)
Vill bara säga tack till alla underbara vänner som finns där!
Och Ida tack för den perfekt ihopsatta påsen ;)
Natti

Av Marie - 23 september 2012 22:17

I morse fick jag sovmorgon till 8.30 helt underbart!!!
Malte ville spela hockey så på med all utrustning vi hade och iväg! ;)
Väl nere i hallen va det inte en riktigt liks tuff kille... Han kan gå på skridskorna utanför isen ( framsteg) men på isen tyckte han det va lite halkigt ;) ( halt )
Anders försökte med allt men han ville bara åka med pappa.
Elton är dock inte lika feg och skulle också ner på isen... Tog tag i målet och gick runt på isen ( mer än vad Malte vågar )
Vi fikade lite och åkte hem.. Båda somnade gott och vi passade på att slappa!
I em har jag varit i Bjärnum och haft visning av Zbh ;)
Köpemat i magen och nu sängen! Natti

Ovido - Quiz & Flashcards