Alla inlägg under oktober 2013

Av Marie - 27 oktober 2013 16:31

Hej! 

Vet att jag varit Sååå dålig på att skriva! 

Detta va en blogg som kom till för att jag behövde skriva av mig...

Som alla vet så va det en tuff tid när Elton va bebis med kolik m.m.. 

Vi sover bättre idag men har fortfarande barn som vaknar från och till.. 

Annars består vårt liv idag mest av att få vardagen att gå ihop! 

Både och och A har heltidsjobb och så pratar vi inte 8-17 utan en hel Del mer!

Vill poängtera att vi båda stor trivs på våra jobb vilket är en underbar känsla och otroligt viktigt!

Barnren går långa dagar på dagis och Malte trotsar mycket nu.. Hänger säkert ihop! 

Nytt dagis ( som är toppen ) men en omställning och en mamma som är mera borta än hemma... 

Stor skillnad på medvetenheten hos en 4 åring och en 2 åring.. 

Så hur ser en vecka ut.. Jo barnen börjar på dagis runt 7 och hämtas runt 17.. Vi har idag Emma som hämtar barnen 

varje onsdag och fredag vilket är helt fantastiskt bra! Barnen älskar henne och vi vet att barnen är i trygga händer! 

Jag jobbar i Malmö varannan Vecka och i Stockholm varannan.. 

Gillar variation och detta passar mig riktigt bra! 

Vi är ett fantastiskt team idag så så söndagsångest existerar INTE! :) 

Idag har vi besökt det nya köpcentrat i Kristianstad.. Lite av en besvikelse men men det är ju inte klart än!

Fick tag på en del av det jag skulle iallafall :)

IkvälL blir det bio med A och i morgon väntar Stockholm 


kommer att blogga lite sporadiskt när jag känner att tid och lust finns, inga krav! :) 

trevlig söndag alla 

Skapa flashcards