Alla inlägg den 18 december 2013

Av Marie - 18 december 2013 21:22

Som ni säkert alla förstått så har min energi svajat rejält senaste tiden..
Har inte alls känt igen mig själv!
Har alltid tyckt, det är bara att rycka upp sig och komma igen... Men det har verkligen inte gått!
Så vad hände nu, ingen aning...
Vaknade i morse och kände mig piggare än på länge och dagen har fortsatt i energinsspår :)
Så nu kör vi på de sista 2 dagarna och sen går vi alla på en välförtjänt ledighet!!
Massa vila, mysa och ta hand om nära och kära!

Sen är batterierna laddade för 2014 som ska bli året med stort V :)
Går mot ett nytt år med en hel del nytt i bagaget och en massa att lära!
Mitt motto för nästa år är gasa lagom, håll lagom tempo och lyssna på kroppen! Här tycker jag faktiskt att vårt svenska lagom passar in väldigt bra! :)

Måste ge A lite hintar om julklapp, annars är allt klart! Skönt!!!
Nyår firar vi i vuxet sällskap i år, ska bli riktigt mysigt :) va länge sen vi träffades vi 6! Ser vi verkligen fram emot....

Till helgen träffar vi kusinerna hos farmor och farfar! Sen bär det av mot Värmland! :) Underbart!!!!!

Malte och jag va på 4 års kontroll idag. 104 lång och 16,6 tung så följer sin kurva fint :)
Va även syn och hörseltest som gick bra..
Riktigt mysigt men någon timme bara Malte och jag <3 får bli mer kvalitetstid nu framöver!

Älskade små gryn sover nu och det ska jag med göra!
Viktig dag i morgon.
Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards