Alla inlägg den 20 december 2013

Av Marie - 20 december 2013 19:51

Piggare, ja absolut! Men tydligen inte riktgt huvudet....
Skulle iväg och äta lunch med mina fina kollegor, hittar inte kortet... Tar ett annat! Tänker inte så mycket mer på det..
När det sen är dags att åka hem med tåget plockade jag ihop allt och lägger över kort m.m i min andra plånbok... Börjar då fundera på vart mitt kort är... Ringer hem till Emma, hon kollar i andra jackan och överallt, inget kort!
Börjar få lite panik!
Sist jag använde det kortet va igår kväll på stationen när jag löste biljett i automat......
Måste gått där ifrån och lämnat kortet kvar i..
Ska börja leta upp nr till spärrservice men har sååå dåligt batteri...
Jätte trevliga tjejer på tåget lånar ut mobilen men det bara bryter pga dålig täckning...
Väl i bilen, laddar telefonen och sen får tag på spärrservice!!
Då är kortet redan spärrat!
Det finns verkligen fina människor där ute, TACK du som spärrade och lämnade in kortet!!! Är dig evigt tacksam!!!

Kör till Kristianstad för att köpa lite klappar! Ska handla på ett annat kort va tanken.. Kommer fram och då är det kortet också borta!
Detta använde jag senast vid lunch i Malmö..... Letar överallt men det finns verkligen inte! Börjar bli rädd för mig själv!
Bara att ringa spärrservice.... Igen!
Samma kille svarar, så klart.... Hans kommentera : du har inget flyt idag!
Jag svarar : det beror på hur man ser på det! Det har ju gått bra som TUR är!!! :)
Dags för lite ledighet nu haha...
Vi avslutar bra så det känns riktigt skönt att bara få njuta och slappa 2 v!

Ikväll har vi myst och busat.. Elton trillade ner från soffan och slog i huvudet... Hjärtat hoppade ett extra skutt men det gick bra! Tur dom är så mjuka när de är små!

Imorgon blir det fix av naglar och sen Tyringe för lite julfirande :)
Nu mys i soffan med ett glas rött!

Trevlig kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards