Alla inlägg den 9 december 2013

Av Marie - 9 december 2013 22:21

Mysigt <3 och så duktiga, stolt mamma!

Av Marie - 9 december 2013 15:43

Vi har haft det riktigt bra! Dock utan nät så tyvärr har jag ine haft möjlighet att blogga!
Bilder kommer här! :)
Säger bara, ROM vilken fantastisk stad! Mysigt, många sevärdigheter och riktigt bra shopping!
Lite nya kläder och annat smått o gott :)
Hemma igen till det mysiga julpysslet och tända ljus.

Är sååå trött på antibiotika nu så ska bli så himla skönt att sluta med detta nu snart!
Hela kroppen har verkligen tagit stryk...
Idag har jag riktigt ont i nacken och känner mig allmänt slut i kroppen...
Stygnen är borta vilket är väldigt skönt!

Magsjuka går på jobbet så håller verkligen tummarna för att jag inte åker på det.. Har ju lite annat för mig i slutet på denna veckan!!

Lite vila sen är det lucia på dagis så bara att bita ihop och bege sig iväg..
Bilder kommer ikväll :) blev tomte och pepparkaka i år..
Trevlig em

Ovido - Quiz & Flashcards