Alla inlägg den 4 december 2013

Av Marie - 4 december 2013 20:23

Seg dag, mår sådär av alla tabletter...
Blev lite lunch mys med Erica och Fabian som lättade upp :)
Tack för lunchen, va på tok för länge sen vi sågs! Lovar att bättra mig på den fronten, är ingen bra vän nu...
Men ni ska veta att jag tänker mycket på er <3
Ikväll har det varit mys med familjen och en del packande!
Ändrade lite med flyget så slipper köra mitt i natten :)
Flyger från Kristianstad 6.30 så 5.30 kör jag från Hässlehåla.. ( lite skillnad från 3.30 )
Härligt med Rom :)
Vädret ser ut att bli bra, underbart att få åka ifrån detta gråa teåkiga väder till sol och lite värme!
En helg att samla lite krafter!
På måndag ska stygnen bort och sen väntar en spännande vecka.. Har inte bestämt mig om jag ska skriva om allt som ska ske... Suger på den en stund till!! :)
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards