Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Marie - 16 mars 2014 19:35

Jaha då va denna helg över!
Händelserik med mässa, shopping, mys med mamma och mycket mer... :)
Dock hänger denna envisa förkylning i så är helt slut nu!
Har intagit sängen och somnar nog vilken minut som..

I morgon väntar utbildning, möten m.m :)
Sen är det bara en natt kvar innan hemfärd till mina små älsklingar!!!
Saknar dom jätte mycket!

Natti

Av Marie - 16 mars 2014 00:05

Vilken mässa vi haft :) tack alla som medverkade och gjorde allt så fantastiskt bra!
Härlig stämning :)
Träffat många härliga kollegor!

Efter mässan var det dags för mingel på Ellance, stort Grattis till fantastiska 20 år!!! Och tack för att vi fick delta! Grymt trevligt, med många fina dans moves! :)

Middag med bästa teamet, mmmm så god mat! Kanon bra mässa som vi firade med bästa kollegorna och bästa mamma!

Så mysigt att mamma är med :)
I morgon ska vi gå på stan o shoppa, mys! Sen har jag 2 dagar kvar i storstaden innan jag får åka hem till mina små <3

Natti natti

Av Marie - 16 mars 2014 00:03

Vilken mässa vi haft :) tack alla som medverkade och gjorde allt så fantastiskt bra!
Härlig stämning :)
Träffat många härliga kollegor!

Efter mässan var det dags för mingel på Ellance, stort Grattis till fantastiska 20 år!!! Och tack för att vi fick delta! Grymt trevligt, med många fina dans moves! :)

Middag med bästa teamet, mmmm så god mat! Kanon bra mässa som vi firade med bästa kollegorna och bästa mamma!

Så mysigt att mamma är med :)
I morgon ska vi gå på stan o shoppa, mys! Sen har jag 2 dagar kvar i storstaden innan jag får åka hem till mina små <3

Natti natti

[Bild]

[Bild]

Av Marie - 16 mars 2014 00:01

Vilken mässa vi haft :) tack alla som medverkade och gjorde allt så fantastiskt bra!
Härlig stämning :)
Träffat många härliga kollegor!

Efter mässan var det dags för mingel på Ellance, stort Grattis till fantastiska 20 år!!! Och tack för att vi fick delta! Grymt trevligt, med många fina dans moves! :)

Middag med bästa teamet, mmmm så god mat! Kanon bra mässa som vi firade med bästa kollegorna och bästa mamma!

Så mysigt att mamma är med :)
I morgon ska vi gå på stan o shoppa, mys! Sen har jag 2 dagar kvar i storstaden innan jag får åka hem till mina små <3

Natti natti

[Bild]

[Bild]

Av Marie - 16 mars 2014 00:00

Vilken mässa vi haft :) tack alla som medverkade och gjorde allt så fantastiskt bra!
Härlig stämning :)
Träffat många härliga kollegor!

Efter mässan var det dags för mingel på Ellance, stort Grattis till fantastiska 20 år!!! Och tack för att vi fick delta! Grymt trevligt, med många fina dans moves! :)

Middag med bästa teamet, mmmm så god mat! Kanon bra mässa som vi firade med bästa kollegorna och bästa mamma!

Så mysigt att mamma är med :)
I morgon ska vi gå på stan o shoppa, mys! Sen har jag 2 dagar kvar i storstaden innan jag får åka hem till mina små <3

Natti natti

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards