Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Marie - 7 mars 2014 19:09

Vaknar 01.30 av att Malte är ledsen.. Med tanke på att det går magsjuka för fullt på dagis så förstod jag direkt vad det va....
Hatar denna sjuka!!!! Som tur va blev det bara en spya.. Så klarar vi oss med enbart detta så kom vi lindrigt undan!
Idag har killarna lekt, ätit och varit som vanligt! Isoleringen gör ju dock att de är sååååå rastlösa!
Tackats E som varit hemma 2 dagar i onödan med är ju riktigt trött på att va hemma!
Anders är dock sämre igen..
Haft hosta i 4 v och idag kom febern tillbaka.. Och mycket riktig, dubbelsidig lunginflammation som jag misstänkte!
Antibiotika på de så ska det nog bli bra..
Läkaren ringde mig idag.. Blev riktigt paff, hon hade stenkoll på allt och ville ringa och meddela att min antibiotika ( den jag åt för 1 v sen ) va fel för min halsfluss... Tog 2 prov och fick inte svar på sista.. Vill dock inte äta ny kur eftersom jag mår bra nu..
Får se om det kommer tillbaka!
Har väl aldrig vart med om att de brytt sig så, all eloge till Karen på Vänhem :)
Nu ska barnen i säng och jag med itid! Blev så där med sömn inatt!

Trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards