Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Marie - 21 februari 2013 20:35

Barnen är hos farmor och farfar...
Jag och Anders skulle ha mys kväll... Ger dock upp nu efter att ha somnar i soffan flertalet ggr...
Bara att inse jag är för trött för att hålla ögonen öppna!
Har varit en bra dag idag iallafall ;)
I morgon kristianstad!!!
Natti natti

Av Marie - 21 februari 2013 00:49

Måndag upp 4 åkte till Stockholm, möten och stupade i säng vid 22...
Idag va det möten på fm i Stockholm och sen tog jag tåget till Jönköping!
Sara mötte upp mig och vi körde ut till Aliba friskvård! ;)
Super trevligt event och fina resultat på behandlingarna som gjordes under kvällen!!
Vid 21.30 satte vi oss i bilen igen och körde mot Malmö... Sara släppte av mig i Helsingborg så nu är jag på hotellet! Va så trött i bilen att jag slumrade till en stund... Tack Sara för att du körde! <3
Dålig planering av mig ledde till detta och hur kul man än har på jobbet så finns det en gräns och nu är jag helt slut!
Får planera bättre framöver!
Nu sova, i morgon tandläkare, möte och advokat på em...
På kvällen ska jag krama om mina goooa ungar!!!!
Malte trivs inte på dagis nu så det är riktigt jobbigt!
Hoppas det vänder snart.. Till hösten han han äntligen fått plats på Röinge ;)
Nej, sova lite nu!
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards