Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Marie - 13 februari 2013 21:15

Min förmiddag va så där kul! Cellprov är kanske inte den skönaste starten på dagen... Men bra att det finns så man kan göra nåt åt det i tidigt stadie!
Nästa gång får dom dock söva mig, har gått igenom nog mycket när det kommer till detta nu! Fyy flash backs!
Hämtade barnen i tid idag och har bara myst med dom! Kollat film, pysslat m.m när A kom hem lagar vi god mat och hade lite mys kväll! Skön avslutning på dagen ;)
I morgon är det <3 dagen svärisarna kommer in och passar barnen så ska jag och A gå ut och äta! Helt underbart att äntligen få lite tid tillsammans bara vi, det behövs!!!!
Lite mera blå idag så hoppas det är borta i morgon, tur det finns smink ;)
På fredag kommer min familj ner jag LÄNGRAR!!!! <3
Maltes kommentar idag : mamma om mormor klär på sig kläderna så kan hon komma hit. Och om Hon sen tar av dom hos mig så kan vi leka! Mamma dom är långt borta va?!
Älskade unge som funderar så mycket nu...
Natti natti i morgon blir det Malml

Ovido - Quiz & Flashcards