Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Marie - 10 februari 2013 20:44

Va riktigt trevligt igår men blev kanske en och annan drink för mycket!
Är ju en fördel om man är nykter när man vaknar.. Jaja första utekvällen på typ 4 år så då går det som det går, kul va det iallafall igår! ;)
Trots lite bakis så har jag tvättat, städat och fixar inför kommande vecka!
I morgon blir det att gå upp tidigt, 4 ringer klockan.. Tåg till Helsingborg och sen bil norrut!
Kan säga att sömn är en bristvara just nu! Elton vaknar 1 gång/ h och drömmer massa mardrömmar och sen en helg fylld av fest.. Gav ju inte många timmar men det va det värt!!
Inatt ska det dock bli as skönt att få sova!!!!
Ska hämta barnen tidigare på dagis en dag denna veckan så vi får lite tid ihop! Myyys <3
På fredag kommer mamma, pappa och syster ner, som jag längtar!!!
På Lärdag ska jag äntligen klippa och färga mig, är såå sugen på att färga mörkt men lite feg...
Jaja natti natti

Av Marie - 10 februari 2013 05:28

Ska det bli skönt att sova!
Har haft en riktigt trevlig kväll tillsammans med alla gäster på Maries 50 års fest! ;)
God mat, bra underhållning icke massa dans!!
Hela gänget gick även vidare till Grand efter!
Nu ska jag sova!!!!
Natti

Ovido - Quiz & Flashcards