Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Marie - 16 februari 2013 20:07

Helt underbar helg!
Är såååå mysigt att ha familjen nere!!!!
Idag har syster och Frida haft barnen jätte mycket. Jag och A har båda varit till frisören! När jag kom hem åkte A och pappa på hockey, mamma gick ut med Malte och syster med Frida tog med Elton till affären! Lyx dag Kallar jag det!!!!! ;)
Är så sällan man få " egen tid " inget fel med det men som man uppskattar det när det väl händer!!!!
Barnen tycker det är så mysigt med!
Malte frågar så ofta efter mormor och morfar och självklart även moster ;)

Så nu blev jag brunett igen då!
Känns riktigt bra, är ingen blondin ;)
A tyckte det blev riktigt bra, har inte sett den blicken på länge så antar att det blev godkänt!;)
Har ju bästa frisören, Jonna!!

Lite vin och god mat ikväll, får även bli lite melodifestival!
Nu sover barnen då det blir mys i soffan med familjen!
I morgon skridskor och sen åker tyvärr mamma, pappa, syster och Frida hem..... Vad jag önskar att de bodde närmre men men inget att göra...
Bäst att njuta av tiden nu ;) trevlig kväll

Ovido - Quiz & Flashcards