Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Brrr.. Kryper ner i en iskall säng..

Av Marie - 29 januari 2013 21:54

Tur man har ett tjockt härligt täcke att krypa ner under! ;)
Har varit lite dålig på att skriva.. Långa dagar så stupat isäng när jag kommit hem!
Igår hade vi Event på Hälsa & Helhet! Information om fett, kost och träning..
Vi gjorde även prova på behandlingar med Cellox och Omorphia!
Cellox kärl gav riktigt fina resultat!
Och Omorphia gjorde ju ingen besviken direkt ;) ena kunden minskade 5 cm på en halv behandling, vilket motsvarar 10 min!!!
Under dagen hade vi även en behandling mage där kunden minskade 8 cm!
Händelserik kväll med ett härligt gäng, tack tjejerna på Hälsa & Helhet ni är grymma!!
Idag har jag fått landa lite, skönt! Det är stor variation i jobbet vilket är riktigt roligt! Blev en bra dag idag med ;)
Bästa Sara kom förbi på lunch, så himla mysigt!!! Önskar jag hade mer tid till sååå underbara vänner!
Tack Sara du förgyllde min dag <3
Hämtade barnen på dagis i dag, kors i taket! Skönt att vi fick lite tid tillsammans ikväll!
Hoppas att Eltons hosta vill ge sig snart, så jobbig för honom att det håller på som värst på natten..
Nej lite sömn sitter fint nu, natti
I morgon blir det Malmö
Ps. Glömde ku berätta att jag köpt en hälsoväst, nu ska jag få bättre hållning!! ;) ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 19 oktober 2015 21:17


ännu en dag.. Hunnit med både Malmö och Ystad. Givande dag med nya kontakter. I morgon väntar Helsingborg! =) Innan jobb är det dags för Maltes första samtal sen han började skolan, ska bli så spännande att få höra hur allt går. Han har blivi...

Av Marie - 18 oktober 2015 20:49

började med sovmorgon fram till 11.30 på lördag... Ja, jag sa 11.30, har i princip aldrig hänt tidigare... Ni som känner mig vet att jag är för rastlös för att ligga i sängen så länge! Men antar att det var behövlig. Medans jag sov var de andra...

Av Marie - 10 oktober 2015 18:44

Igår när jag kom hem väntade mina favoritblommor på bordet, tack min fina man ...

Av Marie - 8 oktober 2015 22:57

Ikväll firade vi att tentor är avklara, att vi är ett grymt team och tackade Alex för en fantastiskt utbildning! Käkade gott på Lemongrass som vi ikväll kallar för nya is restaurangen i Malmö... Fyyy så kallt det var men ack så gott! God mat och ...

Av Marie - 7 oktober 2015 21:22


Tur Alex är nere när jag fick migrän delux.. Mår bättre men är lite sliten! Vila idag och fullt ös i morgon =) Utbildningen går mot sitt slut, sista tentan idag och i morgon firar vi tillsammans med Alex på Lemongrass. I helgen väntar kalas för...

Ovido - Quiz & Flashcards