Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Marie - 3 januari 2013 21:16

Tror det är förkylning på g...
Myskväll med Malte! Allt gick sååå bra, även läggningen ( kors i taket ) men nu har det tyvärr ballat ur igen.... Skriker och är jätte arg för han vill inte sova.. Suck!
Våra barn har ju aldrig sovit bra men läggningen har aldrig varit ett problem! De har alltid somnat själva och velat gå och sova....
Jaja det är väl övergående!
I morgon ska jag träffa Sara, så mysigt det ska bli!!! <3
På måndag börjar allvaret igen, tillbaka till vardagen. Ska bli riktigt skönt!!
Vi behöver dock en barnflicka framöver då vi inte riktigt får ihop det alla gånger.. Vi tar tacksamt emot tips om ni vet någon tjej som vill jobba lite extra.. Blir någon dag i veckan, ev någon kväll och helg ibland!
Nej dags att sova, natti!!

Av Marie - 3 januari 2013 12:46

Igår blev den en Heldag på Väla!
Bara A och jag! Underbart att bara strosa, äta lunch, fika och shoppa i lugn och ro!!!! ;)
Tack farmor och farfar för hjälpen med kidzen!
Anders hittade jacka, byxor, tröjor och kalsongen ;) jag hittade svarta byxor som jag letat efter ( jag har redan shoppar några gånger innan ) haha
När vi kom hem hämtade vi M och E och åkte hem... E va super trött och sömnade direkt..
M är inne i någon kaos period där hela världen rasar typ hela tiden! Massa skrik och gråt suck....
Han somnade Efter mycket trams vid 9...
A och jag tittade lite tv och spelade lite..
Bara att inse att hårt jobb är enda sättet att tjäna pengar ;)
Idag har vi mest slappat..
Ny sover E och A och M är med fam Nerell och åker slalom! ;)
Första gången, spännande!!!
Varit kul att se men E och jag får vs hemma denna gången..
Snart kommer Ida och Hedvig, mys! <3
På måndag börjar dom med köket så det kommer väl vara kaos.. Men men blir nog bra när det blir klart!!!

Ovido - Quiz & Flashcards