Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Marie - 5 januari 2013 20:32

Blev begränsar med sömn inatt men men... Tur vi vaknade till detta underbara vöder!! Malte va lite bättre idag så vi gick ut i det fina vädret!
Blev en runda på stan och på vägen dit matade vi ankorna.. ;)
Elton har börjat prata så mycket nu, han härmade ankorna kvak kvak, gooa unge..
På tal om att prata så började Malte fråga varför jag säger Bertil annorlunda än pappa.. Haha olika dialekter, ha väntat på att den frågan ska komma... Sen frågade Malte, hur ska jag säga?! Det behöver han inte fundera över eftersom alla i hans omgivning utom jag pratar skånska så det lär ju ge sig... ;)
Ikväll åt vi den godaste fläskfilen jag någonsin ätit, den bara smälte i munnen! Har världens bästa man som lagar såå god mat!
Nu sover barnen och snart vi med.. Hoppas på lite bättre sömn inatt!
I morgon blir det hockey el Ikea... Hmmm får se vad jag väljer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards