Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Marie - 9 januari 2013 22:17

A hemma med E idag... Ingen feber och en pigg kille! ;) i morgon blir det en dag hos farmor för att vara på den säkra sidan! Vill ju inte att han ska åka på nåt igen..
För mig blir det utbildning i 2 dagar på Hälsa & Helhet! Kul att vi alla blir samlade, Sara, Annette, Therese och jag! Lärorika dagar väntar!! ;)
Sen är det faktiskt helg, tiden går sååå fort....
Äntligen kom Eltons försenade julklapp med posten, tjoho ;)
En super fin gunghäst som E fick av farmor och farfar! Som han älskar den!
Beställdes i oktober och kom nu.. Hmm inte ok leveranstid!!!!!!
Har jobbat undan en del ikväll, skönt! Det samlas ju på en del mail när man är ute och reser några dagar...
Det är ett pussel att få ihop allt med hämtning, lämning m.m
Men det går och det är skönt att man har ett jobb som man trivs så bra med!
Nej upp tidigt i morgon så nu blir det sängen, natti!

Av Marie - 9 januari 2013 08:21

Elton har hostar hela natten! ;(
Ingen feber i morse, skönt!
A är hemma med honom idag..
Skälv sitter jag på tåget till Helsingborg, där möter Sara upp sen bär det av!!! ;)

Är frustrerad över hur vissa system fungerar!!!! Det är långa dagisköer överallt men hallå.... Hässleholm är inte stort och att stå i kö i 3 år är väldigt lång tid!!!!!
Och sen hette det så fint för ett år sen att större barn går före i kön hmm jaja ok tänkte jag då kommer ju Malte gå före när han blir 3... Men Nej nu fungerar det ju tydligen inte så.. Suck blir så trött!
Det heter att man följer regler men det är bara skit snack för jag vet många som går före i kön! Det gäller bara att man känner rätt folk el att man skriker högst!
Synd att varken jag el A har dom kontakterna... Nu får ev Malte plats till hösten men inte Elton, det är ju också ett sätt men han för väl me vänta till han fyller fyra!
Blir riktigt förbannad över dåliga system! Vi är inne på 2013 kanske dags att göra något åt det?
Såå nu känns det bättre ;) detta är ju mitt ställe att spy av mig på!
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards