Alla inlägg under april 2014

Av Marie - 3 april 2014 21:55

Sjuk liten E.. Jobb och vab var vad denna dagen bestod av..
Trött i vanlig ordning så ska bli skönt att sova!
I morgon blir det Malmö..
Kort och tråkigt inlägg men det speglar lite hur jag mår nu..
Natti

Av Marie - 2 april 2014 18:27

Vissa dagar är bättre än andra!
Stopp i tågtrafiken när man ska hem..
Är redan inne på min 38 h denna arbetsvecka så lite flyt hade gynnat!
Pågatåg till Höör, sen får vi se hur jag löser det..
Hoppas det går något tåg vidare snabbt!!
En kraschad dator är också ett av mina oflyt denna veckan.. Suck, kan inte alltid gå bra!
Snacka om att man är helt handikappad utan!! Och att se till att spara på fler ställen är verkligen ett tips!!! Här ska nu fixas backup för framtiden!
I morgon väntar ännu en dag full med möten i Malmö!
Fredag blir strukturering och försöka få ordning på allt i min nya dator..
Längtar verkligen efter mina små nu.. Hann inte träffa dom igår då jag va hemma sent! Nu missar jag dom tyvärr ikväll med :( får pussa på dom trots dom sover!
Lite bra musik böir det nu, tur man har Spotify :)
Trevlig kväll

PS underbara Anette och Gabriella på besök idag!! Herr Fraxium va i farten :)

Ovido - Quiz & Flashcards