Alla inlägg den 16 april 2014

Av Marie - 16 april 2014 21:00

Nu ber jag er alla att dela detta inlägg! :)
Från kort till långt på minimal tid till maximalt resultat!
Har idag varit hos bästa Jonna på Headwig!
Satt i Hår från hairtalkextensions, och som jag är nöjd!!
Skonsamt mot håret och en ny tejp som är mjukare så känslan är att detta är mitt hår omedelbart!
Har testat en del olika varianter men aldrig varit så nöjd som nu!
Detta tar enbart 1 h och håret bara smälter in i ditt egna hår...
Tidigare har jag upplevt att håret lätt blev slitet, delade sig och kliade!
Detta känns lätt och faller snyggt och det bästa av allt, det tar inte flera timmar att göra det! :)
Se bilder nedan.. Lite många bilder på mig själv men ni får stå ut!

Vill du veta mer så kontakta Jonna el gå in på hemsidan
headwig.se

Nu lite härligt soffmys, trevlig kväll! :)

Ovido - Quiz & Flashcards