Alla inlägg den 17 april 2014

Av Marie - 17 april 2014 20:51

Då va första dagen på ledigheten slut... Har jobbat och fixat massor :)
Idag har jag fixat med saker som jag aldrig annars hinner med!

Håret känns toppen! Har sovit gott och inte ens märkt av mitt nya hår alls... Kan varmt rekommendera alla att göra detta :)
Hairtalkextensions hos Jonna på Headwig!!! :) härligt inför sommaren!

Fick hem ringarna idag :) är sååååååå nöjd!!! Har aldrig varit med om bättre service och vilka fina ringar sen!! Om man inte bor i Degerfors så kan man ändå ta kontakt med Martin! Han har ett program där han ritar upp förslag i 3D ( fotorealistiskt ) grym skillnad på hantverk måste jag säga!
Tur i oturen att ringen gick sönder och att jag va just i Degerfors :)
smyckestudion.se

Klänningarna kom med idag :) super fina, lite beslutsångest över vilken jag ska ha!

Lite påskutklädnad för Malte och Olle och lite godis som belöning! Söta små <3

Mormor och morfar kom ikväll med, mys! Nu väntar en helt underbar helg!
Ledig, med familjen! Kan det bli bättre?! Tror inte det!
<3


Ovido - Quiz & Flashcards