Direktlänk till inlägg 19 april 2014

Fix och trix!

Av Marie - 19 april 2014 21:08

Underbar dag med strålande sol :)
Shopping med mamma, hål på alla jeans ( M & E ) så blev en del nya inköp idag!
Massa fix och tricks under dagen, mer rivande och målande!
Nu har vi äntligen hittat rätt färg ( dock är huset nu rutigt ) ska bli så kul när vi kan sätta igång på riktigt!
Längtar tills det blir varmare...
Mitt i allt positivt med fint väder, hittat rätt färg och en allmänt härlig dag med familjen så... Fortsätter pappa och A att riva bort staket m.m kring altanen bak... Vi skulle bara göra mindre ändringar där men den klåparen som byggt detta har tydligen gjort en massa fel så allt är genom ruttet :( bara att riva hela skiten vilket vi inte räknat med!
Så där gick semestern åt till att renovera!

Den mesta rivningen är klar iallafall så nu är skrapning av färg, tvättning av hus, målning samt utgrävning och stenläggning nästa steg!
Sen tillkom ju altanen då som får bli ytterligare ett projekt....

Påskmys i em med god mat och chill med familjen! Är så glad att ha mamma och pappa här! <3

Nu sover dom små och vi mest bara chillar.. I morgon ska vi bara slappa i solen! Ska träna, blir nog en löprunda i det fina vädret!

Trevlig kväll
Glad Påsk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 19 oktober 2015 21:17


ännu en dag.. Hunnit med både Malmö och Ystad. Givande dag med nya kontakter. I morgon väntar Helsingborg! =) Innan jobb är det dags för Maltes första samtal sen han började skolan, ska bli så spännande att få höra hur allt går. Han har blivi...

Av Marie - 18 oktober 2015 20:49

började med sovmorgon fram till 11.30 på lördag... Ja, jag sa 11.30, har i princip aldrig hänt tidigare... Ni som känner mig vet att jag är för rastlös för att ligga i sängen så länge! Men antar att det var behövlig. Medans jag sov var de andra...

Av Marie - 10 oktober 2015 18:44

Igår när jag kom hem väntade mina favoritblommor på bordet, tack min fina man ...

Av Marie - 8 oktober 2015 22:57

Ikväll firade vi att tentor är avklara, att vi är ett grymt team och tackade Alex för en fantastiskt utbildning! Käkade gott på Lemongrass som vi ikväll kallar för nya is restaurangen i Malmö... Fyyy så kallt det var men ack så gott! God mat och ...

Av Marie - 7 oktober 2015 21:22


Tur Alex är nere när jag fick migrän delux.. Mår bättre men är lite sliten! Vila idag och fullt ös i morgon =) Utbildningen går mot sitt slut, sista tentan idag och i morgon firar vi tillsammans med Alex på Lemongrass. I helgen väntar kalas för...

Ovido - Quiz & Flashcards