Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Marie - 20 augusti 2012 14:09

Elton tyckte att det va en bra ide att vakna kl 03.40 Det tyckte inte jag!!!!
Så inatt bestämde jag att nej nu orkar jag inte med dessa tidiga mornar! Han fick helt enkelt skrika tills han somnade om...
Kl 6 vaknade sen båda, vilket jag tycker är en helt ok tid att gå upp!!!
Iväg till dagis ( jaja jag vet att set heter förskola idag ) men jag gillar ordet dagis ;)
Första dagen för Elton och som han tyckte det va toppen ;) massa nya leksaker och alla barn! Han tittade inte åt mitt håll en gång...
Hoppas det håller i sig, tror dock det blir skillnad när jag lämnar helt..
Efter dagis åkte jag och Elton ner på stan för art shoppa lite.. Båda behövde dagiskläder ( såna som man kan slänga sen pga alla fläckar som inte går bort ) hittade massa fint på Lindex i Kappahl..
Hämtat Malte på dagis och nu väntar lek med Emmy ;)

Ovido - Quiz & Flashcards