Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Marie - 6 augusti 2012 22:20

Regn o regn o regn... Tråkigt!
Blev lite städ och lite annat fix..
Kollade på lokal som jag hoppas på ;)
Fam Paulsson kom och hälsade på såå himla mysigt! Har gått alldeles för länge mellan gångerna nu! ;( får bli ändring på detta framöver ;)
Elton har ätit flygandejakob idag med hela kroppen, gott va de! ;)

I morgon blir det Malmö!
Natti

Av Marie - 6 augusti 2012 00:05

Haft en toppen dag i Helsingborg med familjen och svärmor! ;)
Hittade skor till Malte och lite annat..
På Ikea blev det en stol och ett olivträd till badrummet ;)
Passade även på att fixa mina naglar! Va ett tag sen nu som jag hade det.. Gjorde bara en neutral förstärkning men blev klar förbättring ;)
Anders hittade ingen skjorta så imorgon får jag skicka mamma i köpa en i Sunne!
När vi kom hem blev vi inbjudna till grannarna på lite vin, blev dock lite mera än så ( sushi ) mmmmm super gott va det! ;)
Malte och Olle lekte men vid 11 va det två trötta killar så vi gick hem! Elton sov sen länge i sin säng, babyvakt är bra grejer ;)
Är riktigt trött nu...
I morgon ska jag kolla på lokal, ska bli såå skönt att få ett kontor att gå till!
Inte länge kvar nu tills jag börjar jobba.. ;) men nu ska vi njuta av Anders sista semester vecka!!
Se vad de kommande dagarna har att erbjuda.. Bröllop i helgen, längtar <3
Kommer bli en och annan tår vill jag lova! Så vackert par och värden sötaste barn!!!!
Natti

Ovido - Quiz & Flashcards