Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Marie - 18 augusti 2012 07:24

Anders kom hem mitt i natten efter att ha varit med jobbet i Belgien..
Upp dagen efter och iväg på jobb..
Jag va helt slut men bara att bita ihop!
Är riktigt jobbigt att vara själv med 2 så små dygnet runt.. Morgonen började dock med att jag fick belgisk choklad, mmmm gott ;)
Som tur va kom Elin fam hit så vi hade en riktigt mysig dag med massa lek och grillat m.m ;)
När Roger hade slutar hämtade Elin honom och han blev barnvakt till 4 huliganer.. Gick hur bra som och jag och Elin gick ner i " salongen " för lite vaxning ;)
Vi fikade och Malte och Wiggo leker riktigt bra ihop, så kul att se!!!
Elton går runt med sin gåvagn men vill inte släppa och själv än..
Anders kom hem och vi åkte o handlade..
Väl hemma va det dags för alla kvällsbestyr, såå skönt att va 2!
Anders reser en del med jobbet och jag tycker det är riktigt jobbigt.. Har aldrig gillat att va ensam och det har inte blivit bättre sen vi fick barn..
Har alltid ont i magen och en ständig oro inför dessa resor och unde tiden är det att räkna dagar och timmar..
Nu va det Belgien snart blir det Kina och grädde på moser kom Anders igår hem och berättade att nu ska han åka till Kina en gång till denna höst.. Suck!!!
Ska bli spännande att se hur vi ska klara av detta med mitt jobb med.. Jag reser ju en del och vår plan va att jag lämnar på dagis och Anders hämtar, så blir inte dagarna så långa.. Fungerar ju inte så bra när han är iväg så det kommer bli långa dagar för killarna.. ;(
Jaja det löser sig säker bara så tråkigt att det ska va så här!
Hoppas på att syster och mamma kommer ner men det är ju svårt för de jobbar ju med..

Ovido - Quiz & Flashcards