Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Marie - 14 februari 2012 03:41

Kl är nu 03.40 Det började som vanligt bra, dom båda somnade i tid... Redan kl 19.30 åt den lille och somnade om.. Kl 21.30 napp.. Kl 23.30 napp men hjälper inte så det blev en vällingflaska ligger sen och snackar... Stoppar i nappen.. Sover till 01.30 nappen otaliga gånger! 03 orkar inte mera får välling äter men vägrar nu sova skriker för full hals så nu bara väntar jag på att den store ska vakna... Vi behöver avlastning NU!!! Man blir ju helt knäpp av detta..... Det kan ju inte va möjligt att jag ska behöva väcka en 6 månaders på dagen för att han ska sova på natten? Han sover Max 3 ggr/ dag och då mellan 20 min-1h... Oftast är den ca 30 min/ gång... Så på ett dygn sover han ju inte så många timmar... Och vi har ingen sammanhängande sömn alls..... Nu blev det tyst hoppas han somnade... Nu får jag skynda mig att somna om fall jag ska hinna sova några minuter till.. Kl är ju snart 4 och då vaknar ju storebror snart! ;( Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards