Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Marie - 13 februari 2012 21:56

Ikväll har mannen haft så kallad egegtid... Han o en kompis har varit ute o käkar och sett på bio.. Själv kurade jag ner mig i soffan för att se på Sofias änglar.. I vanlig ordning började det dra i ögonen runt 19.30 och vid 20 tiden måste jag ha somnat.. Har inte sett nåt av det jag tänk mig iallafall.. Vaknade nu och lunkade upp gjorde mig i ordning för sängen och nu har jag krupit ner ;) ska bli skönt att sova! ;) den lille åt välling kl 19.30 så hoppas han sover en stund till! Mannen borde va hemma runt 23.. Tycker inte om att va ensam.. Har alltid haft problem med det.. När mannen reser i jobbet har jag sim tur är en svärmor som ställer upp! Jaja efter en dag ute i det fina vädret så ska det bli skönt att sova nu!Allahjärtsnsdag i morgon, spännande att se vad denna dag bjuder på ;) Natti

Av Marie - 13 februari 2012 06:38

Natten har varit ok... Den store somnade kl 19 och sov fram till 04.50 Den lille somnade kl 19 och sov till 21.. somnade om och sov till 23, vägrade då att somna igen så det fick bli en flaska välling även om det är emot mina principer... Försöker ju verkligen att vänja av nattmålen men just nu tar man det som är smidigast för att få sova... 

Sen somnade han om och sov till 05.. =)

Nu är vi vakna och sitter alla 3 och tittar på Bilar ( filmen som går på högvarv här ) Kan snart alla repliker tror jag =)

Nu ska den lille få lite gröt och sen blir det kläder på för båda och iväg till Dagis såååå SKÖNT!

Ha en underbar dag det ska vi ha <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards