Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Marie - 24 oktober 2012 21:26

Trötthet kan verkligen kännas på olika sätt! Har ju varit trött i typ 3 år nu pga sömnlösa nätter m.m Men det är en helt annan trötthet att jobba mycket!
Detta är verkligen det bästa jag gjort!! Behövde verkligen få ett brake från allt! 3 år hemma är väldigt lång tid och jag är ingen hemma mamma... Som ni säkert märkt så vill jag ha många bollar i luften och gå hemma är inte riktigt min grej! Tankar nu energi varje dag på ett helt annat sätt vilket även gör att den tid jag spenderar med barnen verkligen blir kvalitativ och riktigt mysig! ;)
Det är mycket snack om att barn är för mycket på dagis, att denna tiden inte kommer tillbaka m.m men jag hoppas ju på att det är bra dagis s gör sitt jobb! Våra barn älskar att va där och behöver verkligen stimulansen!
1 hel dag hemma och vi alla håller på att gå under, haha skämt och sido men lite så är det...
Vem vet om ett tag kanske jag uppskattar att vara hemma lite men som det är nu så mår jag toppen av att jobba så här!
Anders ska vara pappaledig en halv dag i veckan och farmor hämtar en dag i veckan så sååå långa dagar blir det ju inte!
Ni hör detta ständiga samvete.. Suck! Nej dom har det bra och om inte vi vuxna trivs med livet så speglas det direkt på barnen, så genom glada och nöjda föräldrar blir det sååå mycket lättare att ta allt kring barnen!
Älskar M och E över allt men behöver också få vara något mera än manma! Min identitet håller på att återfinnas och det känns skönt! Gröthjärnan börjar släppa och det rullar på ;)
Nu sova, spännande dag i morgon!!
Kram på er
Ps hinner ju inte ta så mycket kort nu men ska bli bättre på det igen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards