Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Marie - 23 oktober 2012 23:38

Upp tidigt och ta tåget till Malmö för att möta upp kollegorna! Ut till Sturup och vidare till Stockholm ;)
Kanon dag på Victus! Avslutade med bowling och mat tillsammans! ;)
Väl nere i Malmö igen så missade jag tåget med några minuter och så här på kvällen går det tydligen inte så ofta.... Nu är jag iallafall på tåget och kommer vara hemma ca 00.30 om allt går som det ska!
Ska bli skönt att få krypa till kojs ;)
I morgon blir det liiiite sovmorgon innan städerskan kommer...
Möte i Malmö kl 10 så då kör vi ;)
Tycker verkligen att livet är toppen nu!!! Underbar familj, toppen jobb, underbara kollegor, kan inte bli bättre!
Nu ska de bara levereras med!!!!
Natti natti

Av Marie - 23 oktober 2012 06:49

Av Marie - 23 oktober 2012 06:39

Trött va ju bara förnamnet när klockan ringde men morgonpigg människa som jag är så piggnade jag till rätt snabbt :)
Taxin kom 5.30 och nu sitter jag på stationen i Malmö! Tåget va för en gångs skull i tid ;)
Inväntar mina kära kollegor för en frukost på centralen!
Kul att hälsa på i Stockholm på stora kontoret idag!
Livet rullar verkligen på i 180 nu men det är riktigt roligt..
Barnen trivs på dagis det är långa dagar men fungerar helt ok..
Mycket nya intryck på nytt jobb så klart men börjar nu komma in i rutiner, skönt! Älskar att ha ett kontor att gå till och underbara kollegor ;) ni är bäst!!!!!
Ha en bra dag alla, det ska jag ha! Hihi

Ovido - Quiz & Flashcards