Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Marie - 9 oktober 2012 21:45

Dagarna rulla på men kan inte fatta hur jag ska orka 1 v till ;(
Får ju magsår av det här..
Har nu bytt slemhostan mot torrhosta ( inget bättre kan jag lova )
I morgon hoppas jag på en bra dag utan hosta!!!! ;)
Siri åker hem i morgon, har varit mysigt att ha henne här och stor hjälp för syster!
Sålde jackan idag med, skönt ;) nu ska jag bara hitta en ny som jag vill ha!
Anders hade shoppat en del idag hihi ska bli så kul när han kommer hem så man får se allt!!!!
Längtar!!!
Långa dagar och mycket tid från barnen :( längtar till helgen, då ska vi pyssla och mysa i massor! Tavla ska göras spännande att se hur den blir!
Natti kram på er

Av Marie - 9 oktober 2012 08:38

Är duktigt trött på dessa nätter nu!
Elton vaknar och skriker hysteriskt...
Drömmer säkert massor så det är ju damtidigt synd om lilla E.. ;(
Syster har nu tagit 2 nätter vilket verkligen är super skönt!
Man är ju vaken för tyvärr har vi inte ett så stort hus att man kan gå undan men bara att slippa gå upp gör ju stor skillnad!

När jag kom hem igår hade E rivmärken under ögat som storebror stolt berättat att han gjort... Suck!!!
Vet inte varför han är så taskig nu.. ;(
Man kan inte lämna som 1 sekund innan det händer nåt... Och även om Elton är tålig då är han ju för liten för att klara sig själv när Malte m flera på dagis hittar på sånt här.... Ringde idag och bad dom ha mera koll så hoppas på det nu!

Idag är det intervju i Malmö så hoppas på napp ;)
Besök i Helsingborg och även ett tandkäkarbesök i em!

Hoppas på att få jackan såld men vet inte vad jag ska köpa istället... Svårt tycker jag, ingen favorit alls i år...

Nu är det inte länge kvar tills jag börjar på nya jobbet ;) Victus! Ska bli såå kul art få komma igång!
Fortfarande är det hudvård men estetisk apparatur blir det nu! ;)

Saknar Anders som fortfarande är i Kina! <3

Ha en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards