Alla inlägg under april 2012

Av Marie - 2 april 2012 09:44

Att inte folk kan respektera att det är 48 h man ska vara hemma feter magsjuka!!!!! Suck!!!

Inte konsigt att det bara går runt runt... Nu hann Malte springa in på dagis innan jag får höra att någon har familjemedlemmar hemma som fortfarande är dåliga och detta smittar ju om pesten!

Så nu är det bara att invänta denna skit.. Vi hade det ju så lindrigt förrra gången, NOT!

Jag har verkligen fobi för denna sjuka... fyyyy...

Vill bara att det ska bli sommar så detta försvinner!

Funderar starkt på att ta hem Malte med tanke på all skit som är nu... Synd bara att han tycker ju så mycket om dagis.. hmm svårt det där!

Nu vaknade lillfisen så nu ska jag mysa lite me han =)



Av Marie - 1 april 2012 08:53

Idag mår man som man förtjänar.. men vad gör det när man hade grymt kul igår?! =)

Spel, dricka, snacks och utgång på två ställen blev resultatet och riktigt kul hade vi!


Allt detta bestyr med vilka kläder man ska ha på sig.. ojojoj.. Och som hemma mamma så har man ju knappt vardags kläder så fest outfit existerar ju bara inte.. blev en ny top.. och sen fick de bara va så och vi hade ju kul ändå haha =)


Anders va hemma med de små och det hade gått super bra.. Dom sov båda till kl 6 i morse...

Kan ju tyckas skönt man eftersom jag seglade in kl 3 så tyckte jag att 6 va aningen tidigt att vakna...

I dessa lägen önskar jag att jag vore mer som Anders ( hör absolut ingenting och bara sover oavsett oväsen )

jaja jag fick ligga kvar och vila til kl 8..

Nästa utgång får bli när man har barnvakt el sover borta!

By the way.. bobbycars och cyklar ska man inte ha inne! De för ett fasligt oväsen när man vill sova... Speciellt när man har en son som kör över allt! 


Dessa stämplar som man får ute och som sagt går man på två ställen så får man ju 2 st.... och idag kan jag ju säga att jag är evigt tacksam att jag inte har en stämpel i pannan för övriga kroppen är minsann täckt, suck Varför inte införskaffa sig uv stämplar??? el stämplar som inte färgar av sig.....

Jaja det blir till att skrubba idag!


Måste handla med inför klädesparty i em.. Men jag kör inte mång meter idag efter att ha festat med ett gäng som är glada för shots haha... Blir att skicka Anders men vad ska man bjuda på?


Blir nog en tidig kväll ikväll om jag känner mig rätt.. mys i soffan och sen soooova

Hoppas Elton kan tänka sig att sova lika bra inatt när jag är hemma ( händer inte så ofta )

är som att han känner på sig att nu är bara pappa hemma så då sover jag för att va snäll... hmmm...


Nej nu ska jag försöka få nåt gjort!


Ha en bra dag solen skiner ju =)


Tack för igår underbara vänner!!!!!!

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards