Alla inlägg den 7 april 2012

Av Marie - 7 april 2012 16:05

Idag kommer fam Ståhlberg på middag =)

Blir potatisgrating, oxfilé med viltsås till huvudrätt och lite paj med hemma gjord glass till efterätt! Hoppas det blir gott!

Skulle in till kristianstad för att fixa med ett halsband som varit trasigt en längre tid och även gå på sysytemet..

Ida förjde med och det va ju tur visade det sig....

Står i kö på systemet, kommer fram och självklart tittar hon i kassan så där misstänksamt ( jag är van ) så jag ska ta fram mit leg... Har då en del kort då så jag börjag att bläddra men inget leg där inte... suck! Kassörskan: Då kan jag inte sälja till dig.. hmmm Ida: jag kan intyga att hon har åldern inne men det sket ju dom i på systemet...

Ida sa då att hon skulle köpa det men det fick hon inte för det blev ju langning.. Hahahahaha ja langa till en 27 åring...

Ringde hem och mitt leg va ju hemma så klart, Anders tar en bild på körkortet och skickar på mail men nej det va ju inte giltigt som leg för det kunde ju jag ha förfalskat svarade dom.. 

Vi gick ut och Ida gick in igen och köpte det i en annan kassa =)

Hade ju kört tillbaka till Hässleholm och handlat det på systemet men tyvärr hann vi inte för de stängde redan 1 här..

Jaja vi fick tag på vår box och lite bubbel iallafall =)

fattar inte, ska jag behöva visa för alltid.. Skulle köpa en trisslott på Maxi och jo men visst vettu, de frågar efter LEG haha skrattretande! 

Nu ska jag fixa lite för snart kommer de 


Glad Påsk



Ovido - Quiz & Flashcards