Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Rutiner...

Av Marie - 29 mars 2012 07:46

Jaha då va vi tillbaka på ruta 1... =(

Igår ringde dom från dagis och Malte hade tydligen varit trött så de hade lagt honom tidigt...

Jaha ocj vi som har kämpat nu i 3 veckor för att ändra hans sömnvanor så vi ska slippa att gå upp kl 4 på natten....

Haft utökad tid på dagis för att han ska få sova klart ( hämtat halv 3 ) och sen haft han vaken lite lägre, ca 8...

Ha fungerat bättre och bättre! Så 2 nätter hann vi få sova bra innan dom nu på dagis tog saken i egna händer...Hoppades på att det inte skulle göra sån jätte skillnad men jo då.... kl 4 i morse vaknade Malte....

Fan vad trött jag blir! När man vet att vi har dessa problem så kan man väl stämma av med föräldrarna innan man tar egna beslut inte ringa efter och säga att nu sover han tidigt idag så hämta du vanlig tid halv 2....

Så idag blir det att ta tag i detta och jag överväger starkt att ta hem han från dagis om inte detta fungerar! Att inte få sova på 2,5 år börjar nu liksom ta ut sin rätt!!!

Nog om detta...


Idag är Elton sämre igen.. ha varit förkyld nu i 3 veckor men idag är det sm om det tagit omtag.. Stackars liten! =( 

Blir ett besök till dolktorn med hans ögon som rinner ständligt.. Ha gjort så sen han föddes, trånga tårkanaler hette det...

Nu tycker jag att han ska få nåt för detta för att skölja hjälper inte ett skit, lovar! 


Hoppas på en stund ute i det fina vädret och kanske en promenad med vagnen =)


Ha en bra dag, snart är det helg.. igen =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 19 oktober 2015 21:17


ännu en dag.. Hunnit med både Malmö och Ystad. Givande dag med nya kontakter. I morgon väntar Helsingborg! =) Innan jobb är det dags för Maltes första samtal sen han började skolan, ska bli så spännande att få höra hur allt går. Han har blivi...

Av Marie - 18 oktober 2015 20:49

började med sovmorgon fram till 11.30 på lördag... Ja, jag sa 11.30, har i princip aldrig hänt tidigare... Ni som känner mig vet att jag är för rastlös för att ligga i sängen så länge! Men antar att det var behövlig. Medans jag sov var de andra...

Av Marie - 10 oktober 2015 18:44

Igår när jag kom hem väntade mina favoritblommor på bordet, tack min fina man ...

Av Marie - 8 oktober 2015 22:57

Ikväll firade vi att tentor är avklara, att vi är ett grymt team och tackade Alex för en fantastiskt utbildning! Käkade gott på Lemongrass som vi ikväll kallar för nya is restaurangen i Malmö... Fyyy så kallt det var men ack så gott! God mat och ...

Av Marie - 7 oktober 2015 21:22


Tur Alex är nere när jag fick migrän delux.. Mår bättre men är lite sliten! Vila idag och fullt ös i morgon =) Utbildningen går mot sitt slut, sista tentan idag och i morgon firar vi tillsammans med Alex på Lemongrass. I helgen väntar kalas för...

Ovido - Quiz & Flashcards