Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Marie - 4 mars 2012 21:17

Nej nu får det bli en tur till farbror doktorn i morgon om inte jag blir mycket bättre inatt! Måste få stopp på detta! Bra bantningskur men jag behöver ingen sån, kämpar liksom på andra hållet!!!Idag har jag slappat i soffan framför 2 filmer ;) Det blev 2 riktiga tjejfilmer man får passa på när man är själv! De andra har haft de bra trots förlust för Tyringe.. Trist men men hoppas det går bättre nästa match!! Nu ligger jag i sängen energin är ju inte på topp direkt utan mat i 5 dagar börjar liksom att kännas.... Natti

Av Marie - 4 mars 2012 08:35

Alltså snart är det inger kvar av mig ;( Idag ska mannen å barnen åka till svärisarna och äta ( låter gott men inger för mig än ) Sen är det hockey i Tyringe som dom ska på! Själv intar jag soffläge idag igen suck!!!Blir kokt ris med mosad banan idag mmmm gott NOT! Men men vad gör man?! Längtar ut, längtar efter träning, längtar efter mat, längtar efter alla vänner vill UT!!!Så ja nu känns det bättre ;)

Ovido - Quiz & Flashcards