Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Marie - 20 augusti 2015 19:24

Vilka dagar.. Helt underbart med denna sol!
Jobbat hemifrån idag. Pendlingen är svår dom dagar jag ska hämta killarna, dagen blir så hackad!
Anders skulle iväg ikväll och jag vill inte att M och E ska vara på dagis och fritids längre än 17.15 De har så långa dagar ändå..
Ska jag vara hemma till dess så får jag gå från jobbet innan 16.. Inte hållbart! Tur man är mobil i detta jobb och kan sitta hemma när det behövs.. Blir mycket mer effektiv när man sitter helt i fred med =)
Det rullar på för fullt! Nu massa kunder som vill se över befintliga lån för att få en bättre ränta!

Maltes klass tog foto idag, de har bytt fotograf tyvärr så man får inte se dom samma dag, lite trist! Får snällt vänta!
Elton fotas så sent som i oktober, lite synd!
Malte har verkligen blivit så stor kille nu. <3

Barnen sover och jag ska nog bara ligga och slappa i soffan.. Skönt!

Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards