Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Marie - 10 augusti 2015 23:37

Började så bra, möten, planering och bockade av det mesta på listan!
En god lunch tillsammans med Carolina på lilla torg..
Kände dock av någon när vi åt och sen va det kört, blev helt täppt och svullnade om läpparna.
Vet fortfarande inte vad det var jag reagerade på. Blev till att ta tåget hem för någon medicin hade jag förstås inte med mig! Som tur var så blev det inte så illa att vi fick ringa ambulans denna gången, så framöver följer medicinen med i väskan!
Mår helt bra nu, har ätit god mat och tittat på film, Falk =)
Mycket bra för den som inte sett näst sista... Nu inväntar vi nästa och den sista delen.
I morgon väntar jobb i Malmö, kollega från Stockholm kommer ner och en hel del ska förberedas inför fredag!

Killarna har varit vid havet hela dagen, mmm är liiiiite avis!
När jag kom hem så möttes jag av två små killar som spelade bandy!
<3

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards