Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Marie - 16 maj 2014 22:03

Äntligen färdig! Svårt att packa när man endast får resa med handbagage...
Inte mycke shopping här inte... Om man inte köper till en väska :)

Lite resfeber i vanlig ordning... Hör denna kontroll - freaks - människa till!
Har jag med allt, kan jag sova, kommer jag vakna av klockan ( vilket jag alltid gör!!! ) osv.... Ibland önskar jag att jag vore mer som Anders, tar allt som det kommer!

Ska bli riktigt kul att se Barcelona :) och en match som tydligen många vill se.. Så lovar att njuta trots det är fotboll och inte hockey!!!
Hoppas på god mat, sol och shopping!

Ikväll lekte Malte med Olle.. Olle frågade Malte om han ville leka inomhus el utomhus.. Maltes svar: vart ligger det där utomhuset? Hahaha gooooa unge.. <3
Efter en all packning va det gott med mat.. Nu ska jag sova! Klockan ringer vid 5 så...
Natti

PS herr Fraxium gör sitt jobb, och det väldigt bra!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards