Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Marie - 4 maj 2014 21:41

Nöjd med dagen! :)
Fått bort all sten och ogräs... Nu ska det grävas ur och på med duk och kross.. :)

A har bytt däck och hämtar släp som vi lastat fullt med skräp, skönt att rensa!
Efter en hel dag ute så är man så där härligt trött! :)
Malte har lekt med Olle och dom har varit på fotbollsträning...
Varit en bra dag men lite mycket bråk och gnäll av både M och E!

I morgon bär det av mot Gbg, ny kollega börjar i morgon, fullspäckad vecka med introduktion och planering! Kul!

Till helgen är det bröllop :) som jag längtar! Vi kör upp redan på fredag och passar på att lyxa till det med en en spa helg!
Onsdag jobb, smink
Torsdag jobb, Ida samt planering och packning ( mycket som ska med både till oss och ungar )
Fredag, utbildning och sen Varberg
Lördag, BRÖLLOP! <3

Maltes kommentar vid läggning, mamma nästa gång du lämnar mig på dagis så vill jag att du ska stanna hemma... Vad menar du Malte? Jo om du är hemma så kan du hämta mig tidigt, före alla andra barnen på dagis..
Mitt lilla hjärta! <3

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards