Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Marie - 28 januari 2014 22:09

Något jag tycker är så otroligt fel, oavsett vilken situation man befinner sig i är att inte våga ta ställning!

En klassiker som jag tror alla känner igen sig i på ett el annat sätt:
Personerna i fråga som gör livet surt för någon annan... ( orsak kan vara avundsjuka, bitterhet, okunskap m.m )
Alla människor runt omkring som bara väljer att följa strömmen backar automatiskt upp detta felaktiga beteende ( orsak är oftast rädsla, lathet. Sällan att man innerst inne tycker detta är rätt )

Sist men inte minst, Massan som inte tar ställning är lika dåliga kålsupare ( ingen ställning är lika med att inte sätta ner foten, vilket betyder att man stöttar detta felaktiga beteende!

Så i tre steg..... Utövarna, uppassarna och åskådarna!
Säger bara en sak! Ta ställning och acceptera inte sånt som ni inte tycker är rätt! Det blir inte lättare i slutändan!
Testa så ska ni se så mycket bättre ni mår!

Nu ska jag sova och koppla bort allt!
I morgon är det en ny dag med nya möjligheter och jag tänker verkligen ta tillvara på det!
Rättvisan segrar alltid :)

Min fristad, min familj mitt hem <3


Ovido - Quiz & Flashcards