Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Marie - 13 januari 2014 21:32

En lite tråkig start på veckan!
En sak är säker, det som inte dödar det härdar!
Detta jobb är en utmaning på många sätt.. Och den här branschen är aningen speciell!
Men bara att kavla upp ärmarna!
Så länge man gör sitt bästa, är genuin och ärlig som person så är jag säker på att man segrar i slutändan!
Så denna dagen bakom sig och siktet framåt!
I morgon blir det Stockholm över dagen! :)

Vad hände med vädret? Jag är av den bestämda uppfattningen att är det inte snö på jul så kan det kvitta sen! Att vräka ner så här, vad ska det va bra för??? Hmm....
Har ju varit perfekt bilväder fram till nu! Så ja, hopas på en tiiiiiidig vår! :)

Malte vid nattning:
Mamma jag älskar dig
Mmm jag älskar dig med
Mamma jag saknar dig
Mm tycker du mamma är borta mycket
Mamma du är ju borta alltid....
Aj aj sved till i hjärtat.. Han börjar bli stor nu och funderar en massa...

Med denna dag till ända drar jag nu täcket över huvudet och säger godnatt!
I morgon ringer klockan 05.00 Huuuu tidigt!!


Ovido - Quiz & Flashcards