Alla inlägg under juni 2014

Av Marie - 5 juni 2014 19:58

En riktigt bra dag på jobbet!! :)
Hemma i hyfsad tid och när jag handlat kom jag hem till ett färdigställt förberedande för helgen, och två Goa ungar som varit hos farmor idag!
Dåligt väder har nu vänt till sol och fick ett samtal ikväll som verkligen gjorde min dag!!!
Tack! :)
Underbara kollegor man har.
Bäst av allt är att min familj är på ingång! Så nu väntar en mysig helg <3

Av Marie - 4 juni 2014 20:51

En bra dag i Malmö!!
Får köra bil nu när tågen strejkar..
I morgon kommer familjen ner :) längtar!!!! Hoppas på hyfsat väder i helgen så vi kan komma en bra bit på vägen med altanen...
Dock ser det inte så ljust ut nu! :(
Lite mys framför tvn sen sängen...
Natti
Tänk vad tiden går fort.. Mina små <3

Av Marie - 3 juni 2014 20:14

Tågstrejk och dålig väder, skönt att jobba hemifrån en sån dag!

Hämtade M och E på dagis vid 17, E hade klämt fingret så blev en tur till akuten.. Allt såg bra ut så nu är det bara svullnad som ska lägga sig.. Aj aj vad ont! Pulserar ju så när man klämmer sig..

Hann med lite shopping till Malte med! Har har tagit ett rejält skutt på längden igen..
Riktigt nöjd va han ikväll över sina nya kläder :) wow mamma vad snygg jag är <3 glad kille!

Nu sover båda och jag vilar i soffan!
A är borta med jobbet ikväll så lite skön egentid :)
Trevlig kväll.

Gbg

Av Marie - 2 juni 2014 20:07

En härlig dag i GBG!
Ännu en dag med fantastiskt väder... Går verkligen så mycket lättare när solen skiner :)
Känns så kul att vi äntligen etablerar oss i Göteborg med omnejd!

Landat hemma i soffan med ont i halsen och aningen feber.. Lite Ipren så hoppas vi det är borta till i morgon!
A fortsätter måla.. Ska ju regna i morgon och A har fest med jobbet så blir en lugn tisdag när det gäller huset!
Längtar till torsdag när familjen kommer ner :)
Blir det fint väder ska vi bada i helgen och åka på utflykt!
Trevlig kväll
Nu myser jag ner mig i soffan med lite honungsvatten <3

Av Marie - 1 juni 2014 19:44

Vilka underbara dagar vi haft!
Vi har fixat mycket med huset men har även haft tid till att njuta av detta underbara väder! :)
Igår va barnen hos farmor och farfar, vi fick massor gjort här hemma!
På kvällen va de dags för fest! Grymt roligt :) olika aktiviteter, god mat och massa skratt!
Idag är man lite seg men det va de värt!
Ytterligare fix på huset idag sen kom morbror och hans fru Annie hit och fikade.. Super trevligt och barnen tyckte det va toppen med lekkompis :)
I morgon är det jobb igen.. Göteborg nästa sen är det en vecka i Malmö som väntar! Kort vecka igen, på torsdag kommer mamma, pappa och Syster ner :) längtar!!!
Då ska här byggas altan!
Malte saknar mormor och morfar... Kom upp nu och sa: efter dagis och lite långt fram kommer min mormor och morfar, då ska jag vara ledig!
Trevlig kväll

Ovido - Quiz & Flashcards