Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Marie - 29 juni 2014 20:38

Alltid lika mysigt att komma hem till familjen! Långt att köra men både M och E är otroligt medgörliga.. På vägen upp sa de knappt ett ord!
Längtade så klart efter mormor morfar så det gör de ju mer spännande än att köra tillbaka ner...

M och E va hos mormor och morfar på lördag! De trotsade regnet och åkte båt :) gissa om kilarna va lyckliga!

Fantastiskt bröllop vi fick äran att delta på igår :)
Många översvallande händelser..
Regnet föll verkligen konstant men vad gör det?! Blev en lyckad dag/kväll/natt ändå :)

Jag och Anders sov hos min mormor i Munkfors! I morse bjöds vi på lyx frukost innan mormor körde oss till Sunne!

Lunch och sen stuvade vi in oss i bilen och började en dryg bilresa hem...
M och E sov första biten! Sen va det lite mer gnäll, märktes att de åkt lite väl många mil på 3 dagar.. Men vi ska inte klaga, gick i vanlig ordning helt ok!
Regnade ordentligt när vi körde på E4 så risk för vattenplaning, riktig obehagligt! Såg knappt nåt alls...

Väl hemma behövde killarna springa av sig så blev full fart direkt!
Efter 1 h va de dags för sängen, båda sover nu gott och snart jag med!
A kollar fotboll och jag kunde inte brytt mig mindre om något tv program än detta... Galet tråkigt!!!
I morgon blir det Malmö :)

Natti

Bilder kommer :)

Ovido - Quiz & Flashcards