Alla inlägg under februari 2014

Av Marie - 18 februari 2014 19:55

Efter en dag i Stockholm är vi nu i Värmland jag och Tomas! :)
Resan upp gick fort så vi hann med mycket jobb på em!
Möte ikväll och chill hos farbror och Maria! Tänkte träna på spa och mysa med mamma ikväll men migrän i vanlig ordning satte stopp för allt! Blev sängen och här ligger jag nu..
Så sjukt trött på denna migrän nu!
Sätter verkligen käppar i hjulet för mig ofta... Hade det bara varit huvudvärk men det är ju de sista jag får! Blir yr, tappar känsel och talförmåga, suck! Sjukt obehagligt och så oberäkneligt..
Idag har jag ändå sovit ut hyfsat, ätit bra och haft en lagom stressig dag! Jaja svårt att hitta ett mönster..

Malte följde med kompis hem från dagis idag, han börjar bli så stor!
Saknar dom verkligen när jag är borta!
Denna veckan kommer jag hem först på fredag..

Tillbaka till Stockholm i morgon kväll och sen kör vi sista racet på torsdag, sen hem och ha en bra dag i Malmö.. Fredag em/kväll ska det mysas med mina små <3

Trevlig kväll!

Av Marie - 15 februari 2014 20:36

Aktiviteter på olika håll i vanlig ordning! Malte på hockey och Elton innebandy / fotboll :)
Pannkaksfika och sen somnade hela familjen.. Skönt men 2 barn som inte är så trötta ikväll!

Men vilken stafett det va idag!! Helt sjukt vilken styrka Kalla sitter inne med! Fällde en och annan tår i vanlig ordning ( familjen sentimental )

Städat källaren, tvättat och fixat! Så tråkigt men skönt när det är gjort..
Insåg att vi har rätt mycket som dom växt ur.. Allt från overaller, jackor m.m

God mat ikväll, paj! Blev en köttfärs och en skaldjurspaj.. Skulle haft fam Spenninge/Söderberg här idag men dom är tyvärr sjuka, krya krya! <3

Hockey ikväll vilket Sverige vann, en bra dag idag även om den matchen inte va livsviktig...

Nu lite bär till efterrätt! I morgon blir det stadig frukost och sen träning :)

Trevlig kväll!!



Av Marie - 14 februari 2014 23:37

Idag fick vi fin besök från Göteborg :) alltid lika trevligt! Förstår att man åker långt för ett möte med herr Fraxium! Han är ju magisk... ;)

Fick mina fransar påfyllda, så skönt att slippa smink!!!
Och bästa Jonna hjälpte mig så jag slipper de HEMSKA grå stråna.. Ja nu hörde rätt, inte bara vanlig utväxt utan gråa strån!!! :( suck..
Hade inte stått ut en vecka till så tack för att du alltid ställer upp och rädda mig!! :)

Efter god mat och massa bus med barnen så ska det nu bli skönt att sova!

I morgon är det hockey och jag och E ska spela innebandy ( på Eltons begäran )

Natti natti

Av Marie - 14 februari 2014 08:11

Kom hem sent igår efter att flyget blivit sent från Arlanda.. Därav inget inlägg igår..

Haft en super mysig morgon med familjen!!
Mormor hade skickat paket, både M och E va helt toppade! :)
Blev jätte glada för filmerna de fick..
Samys äventyr ( 2 ) Haha Elton är ju helt galen i denna sköldpadda så nu väntar många härliga samtal på kvällarna :) och Malte med sina drakar och dinosaurier, perfekt film för honom!

Jag fick en fin blomma ( format som hjärta ) och världens kärleksförklaring <3 har nog aldrig blivit så rörd nån gång... Det behövs så lite för att man ska bli totalt tok lycklig :)
Den här dagen kan bara bli toppen!!
Älskar dig Anders

Sitter på tåget till Malmö och ska nu fortsätta läsa min bok ( inne i en läs period igen ) perfekt sätt att koppla av!

Ha en helt underbart mysig alla <3 dag!

Av Marie - 12 februari 2014 22:55

En lång arbetsdag..
Möte ikväll med våra Omorohia kunder :) alltid lika trevligt att ses!!
Sover hos Sara inatt, flyger tidigt i morgon mot huvudstaden!
Späckad dag väntar.. :)
Idag fick Heléne sin första Fraxium beh, ska bli spännande att följa!
Även min fina vän Paulina fick sin andra behandling, älskar Fraxium!!!
Dags att sova!
Natti

Av Marie - 11 februari 2014 22:34

Lång dag.. Men har fått mycket gjort!
Började dagen med träning, love it!!!
Sen Malmö..
Ikväll va det mys med familjen i kombination med jobb..
Måste verkligen lära mig att sluta gå runt med telefonen i örat kvällstid...
Och ägna den tiden åt M och E! <3
I morgon blir det Malmö plus kvällsmöte och övernattning..
Torsdag är det Stockholm över dagen som gäller och fredag kommer bästa Anette och Gabbi :)
Helgen blir det besök av bästa fam Spenninge / Söderberg! Som Malte pratar om Ofelia :)
Nu sova!!!
Känslan att krypa ner under täcket och bara få gosa in sig mmm mys!

PS lite nya naglar :) älskar färgen!!

Av Marie - 10 februari 2014 21:12

Måndag och Malmö!
Lyx dag..
Började dagen med bra möten..
Fick en behandling ( RF och Fraxium + champagne mask ) lyx!! Och som jag behövde det!!!
Man är ju lite skomakarns barn, vi hinner ju inte behandla varandra så mycket som vi önska men oj vad bra det blir när vi väl gör det!!
Säger bara, kombinationsbehandlingar = grymma resultat!!

Fick äntligen tummarna loss och inhandlade ny rengöring, blev i vanlig ordning Dermalogica ( idag inköpt på Kräm hudvårdsstudio i Malmö )
Kräm arbetar även med Fraxium!
Kan varmt rekommendera er ett besök på denna salong!

Mina naglar blev också fixade idag, va mycket välbehövligt!
Blev en plomonlila färg... Sista gången med höst/vinter färg, sen blir det våriga färger :) älskar våren!!! Längtar så mycket efter solen, alla blommor och allt grönt!
Tur tiden går så fort..

Mys med mina två hjärtan innan det va läggdags...
Nu ska jag också krypa ner!
I morgon är det träning igen, Nice!!
Natti

Av Marie - 9 februari 2014 21:23

Då va helgen över.. Acadermia mässa i Stockholm! :)
Igår va en händelserik dag..
Skulle flyga från Ängelholm men utan bokningsbrkräftelsen så fick det bli en reservplan.. Utan svar från Kulla flyg så tog jag tåget mot Köpenhamn och flög Norweigab! Varför ska det vara enkelt??
Väl framme så möttes jag av en grymt fin monter och Goa kollegor ;)
2 riktigt bra dagar!!!

Igår kväll firade vi Linda på Hotellet ( riktigt god mat ) och en trevlig kväll!!

Dag 2 på mässan, viktiga möten och bra föreläsning! Hade dock önskat att fler hade tagit tillfället i akt och förkovrat sig i viktig information! Detta är en Branch som verkerligen behöver sätta sig in i viktiga faktorer, och framför allt bör intresset för framtiden och dess utveckling vara av högsta vikt!
Samarbete, lojalitet och fokus på sin egen verksamhet leder till framgång!
Se till att lägg fokus på rätt ställe och använd energin till något som genererar positivitet!
Avundsjuka, bitterhet och att vara hämndlysten leder ingen vart!
Allt börjar med en tanke, och det är bara JAG själv som kan ta kommandot och se till att mitt liv blir rikt på alla plan!
Se framåt och ha målet inställt, och låt inte negativitet ta ner dig!

Nu kör vi så det ryker! Och vi är starkare än någonsin :)

Landat i soffan nu.. Blir snart sängen!
I morgon är det Malmö som gäller!!

Lit bilder nedan!

Kan varmt rekommendera Palina, fantastisk Make up och en suverän leverantör :)

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards