Alla inlägg under november 2013

Av Marie - 19 november 2013 22:08

Vaknade helt däckad i morse :(
Blev en hemma dag för att kurera mig!
Dock massa jobb, så skönt att beta av all admin som släpat!
17.00 va jag klar så vila vet jag väl inte om det va men samtidigt känns allt mycket lättare nu!! :)
I morgon väntar en ny dag i Malmö!
Linda kommer på besök från storstaden!
Natti natti

Av Marie - 18 november 2013 22:12

Sen kväll på jobbet.. Lite chill i soffan men insåg att jag va alldeles för trött så det fick bli sängen.. Natti natti
I morgon Helsingborg!

Av Marie - 17 november 2013 12:38

Idag va de dags igen :)
Malte är såååå nöjd! Blev ett lite mindre kalas i år! Perfekt debut! :)
Nästa år blir det Andys lekland..
Tårta intagen, fiskdamm och godis check och sist lite korv!
Nu sover båda, trötta killar..
I em får det bli lite lek ute i det fina vädret!
Mamma och pappa har åkt hem nu, tomt utan dom! Önska så att de bodde närmre.. Saknar det här vardagliga, bara ses en kväll i veckan..
Jaja man kan inte få allt!
En hektisk jobbvecka väntar och sen kommer syster på fredag :)
Trevlig söndag
Malte tackar för fina presenter!

Av Marie - 16 november 2013 19:46

Nu sover båda barnen och vi sitter och äter god paj, älskar mammas champinjon paj :)
Började dagen med kalas hos Emmy. Anders och Malte gick på kalas för jag fixade håret ( super nöjd som vanligt Jonna) och naglarna, blev rött :)
Mamma och pappa fixade och trixade inför vårt kalas i em..
Vid 14.30 kom farmor och farfar, Emma, per, Isak och Alice. Tack för alla fina presenter och tack svärmor för tårta och bullar! Alltid lika fin och god! :)
Skogsmaskinen och spindelmannen -flexi truck har varit favoriterna!
Efter mycket lek sover nu båda gott!
Passa på att mysa med mamma innan jag somnar... Tröttheten ha liksom lite kommit nu.. Ska bli skönt med lite sovmorgon i morgon!
10.00 blir det kalas igen, denna gången barnkalas :)
Blir ett litet sådant i år.. Är bara glad att vi lyckats styra upp nåt alls idag men tanke på hur vår vardag ser ut!
Trevlig kväll



Av Marie - 15 november 2013 21:30

Bra dag på jobbet avslutades med lite massage och knäckande av ryggen! Känns riktigt bra nu :)
När jag kom hem så va M och E hemma med Emma! Är verkligen såå skönt att ha Emma, för oss är det guld värt! Barnen älskar henne :)
Mamma och pappa kom runt 4 så det blev en del paket, bla en skogsmaskin! Va inte det lättaste att få tag på.. Tack mamma och pappa, en lyrisk Malte!! :)
Idol och nu fotboll, barnen sover och vi myser i soffan!
Är nästan klar med alla julklappar vilket känns sååå skönt!
I morgon blir det hockey för M, jag ska till frisören och fixa naglarna.. På em kommer kusinerna och farmor o farfar, dags för kalas :)
På söndag är det barnkalas ska bli spännande, första gången..

Natti natti

Av Marie - 14 november 2013 22:10

Underbart!!!
Har myst hela kvällen med mina små hjärtan!
I helgen ska jag pussa och krama dessa små allt vad jag kan :)

Av Marie - 13 november 2013 22:13

Ännu en dag i fina Stockholm..
Men nu är det nedräkning, sista dagen i morgon sen ska jag äntligen flyga hem till mina små älsklingar!
Som jag saknar dom nu!!!! <3
En hel vecka iväg är för länge.. Någon dag är lagom!
Ikväll är farmor på plats för Anders är också iväg med jobbet....
Ska bli så mysigt när vi är alla igen till helgen! Böir en helg full med kalas :)
Nu är det dags att sova, ska bli skönt efter en något tuff em/kväll!
Natti natti

Av Marie - 12 november 2013 23:42

En produktiv dag avslutades med en trevlig och givande kundkväll i Luleå! :)
Efter många dagars jobb ska det nu bli skönt med lite sömn... Rätt sliten!

Helt ofattbart att det idag är 4 år sedan jag va hemma hos Sofie, Anders spelade hockey och plötsligt gick vattnet....
Kommer ihåg känslan så väl, oro blandad med spänning, vad skulle vänta???!
Sen gick det undan och Malte är född 04.19
Helt obeskrivlig känsla och kärleken man känner till sitt barn är så ofantligt stor! 4 år.. Helt galet vad tiden springer iväg..
I helgen blir det kalas med både släkt och kompisar! Mysigt att mamma och pappa också kommer ner. :)
Ska bli skönt att komma hem på torsdag efter en hel vecka på resande fot!
Avslutade denna kväll med riktigt god mat och trevligt sällskap!
Har verkligen världens bästa kollegor <3
Det betyder så mycket att ha dessa människor runt sig! Tack för att ni alla är så underbara!!!
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards