Alla inlägg den 27 november 2013

Av Marie - 27 november 2013 21:35

Efter några dagar i Stockholm va det skönt att komma hem!
Vi har försökt få till några bra julkort men det va inte det lättaste...
Får väl klippa ihop det i vanlig ordning!
2 dagar i Malmö sen mässa i Gbg och veckan efter Rom :)
Jag har verkligen världens bästa jobb!
Har aldrig mått så bra som jag gör idag, och har aldrig tidigare haft möjlighet till den utveckling jag har idag, och det sporrar mig otroligt mycket!
Mysigt med resan till Rom med underbara kollegor! Perfekt avslut på ett riktigt bra år.
I jul blir det Värmland!
Nu lite sömn, i morgon utbildning i Fraxium och jag får den stora äran att ligga på behandlingssängen och bli fin :)
Natti

Av Marie - 27 november 2013 01:05

En dag full av möten avslutades tillsammans med Anette på the soap bar där bästa Ina spelade!
Helt sjukt va bra det va :)
Har fortfarande rysningar!!!
Nu hoppas vi det säljer guld!
Trött som få är det nu dags att sova....
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards