Alla inlägg under mars 2013

Av Marie - 14 mars 2013 19:36

Jonna fixade håret på mig idag.. Så nu är det mörkt igen, färgen släppte lite efter förra gången eftersom jag va så blond innan..
Är super nöjd som vanligt ichvhar insett att jag trivs bäst i mörkt hår! ;)
Bra kundmöten och mys med familjen ikväll...
Fick en tankeställare i morse.. Livet ät så skört.. Man ska vara glad för det man har och njuta av livet och av bästa familjen <3
Ikväll blir det som vanligt mys i soffan!
I morgon blir det Malmö med Petra!
Natti natti

Av Marie - 13 mars 2013 20:45

Efter några dagar i Göreborg är jag nu hemma igen.. Va blixt halka på vägen hem, flera bilar som kört av vägen...
Gick inte att bromsa alls, obehagligt!
Borta bra men hemma bäst! Finns det någon bättre känsla än när båda barnen kommer springande och skriker mamma och så får man en jätte kram ;)
Underbar känsla!!! <3
Ätit lite mat och sitter nu i soffan och myser.
I morgon blir det träning, frisören och Möte i Malmö! 2 bra dagar väntar och sen helg!
Barnen ska vara hos svärisarna och jag och A ska iväg på lite egentid tillsammans ;) ska bli mysigt!
Jobbar mycket nu och tycker det är sååå kul!!
Men saknar tid för mina gooa vänner..
Ni vet att ni betyder mycket för mig!
Stor kram till Er <3

Av Marie - 9 mars 2013 20:08

På fm gick hela familjen ner på stan! Inhandlade nya strumpor till hela familjen, mindre spännande men välbehövligt! ;)
När barnen sov passade jag på att träna! Har äntligen hittat mitt kort ;)
Blev styrketräning idag, behövs vill jag lova!!!
På em va det dags ;)
Bästa läkare Heléne fixade till oss lite...
Läppar, nasolabial, panna m.m :)
Nöjda tjejer!!! Tack Heléne!!!
Nu melodifestivalen, vi sitter bänkade!!
Trevlig kväll

Av Marie - 8 mars 2013 19:56

Riktigt bra dag på jobbet!!
Hela familjen va och handlade på Maxi och sen allt vad kvällsbestyr heter...
Nu sover båda barnen och A är på hockey!
Lite tacos och ett glas vitt så nu chill i soffan.. Stor risk att jag somnar ;)
Härligt slut efter en bra vecka!!!
Natti

Av Marie - 7 mars 2013 21:49

Bra dag på jobbet! Skönt att vara på hemmaplan! ;)
Både lämnat och hämtat på dagis idag, hör inte till vanligheten...
Mysigt att ha lite tid med familjen!
Elton och Malte lekte på rummet och allt verkade frid och fröjd.. A tittade in i rummet och ser då att en tavla låg på golvet och det va glas i hela rummet.. Ser sen Elton som är full av blod!
Panik innan man ser hur illa det är och vart det kommer från...
Iväg till Akuten för att se om det va några glasflisor kvar...
Elton va jätte duktig och fick både plåster och klistermärke ;)
Att det kan blöda så mycket från dessa små händer, fy...
Nu sover han iallafall och verkar inte ha allt för ont! <3
Skönt att jag va hemma nu så jag inte va ute och reste!
I morgon blir det Malmö igen, sen helg!!! Underbart ;)
Natti natti

Av Marie - 6 mars 2013 21:26

Såååå skönt att sova i sin egen säng ;)
Har saknat barnen ska bli så mysigt att pussa på dom i morgon!!!
Torsdag fredag blir lite lugnare, Malmö 2 dagar! ;)
Till helgen blir det bara chill!
Nu sova
Natti

Av Marie - 6 mars 2013 00:08

Äntligen på hotellet efter en lång dag!!
Utbildning Cellox med Persnal på Panorama! ;)
Ikväll va det dags för event på Face & Body i Hamstad! Vilken kväll det blev ;)
Så underbara tjejer, stämningen är alltid på topp!
I morgon väntar möten och sen avslutar vi med ett event i Kristianstad på Hälsa & Helhet!
Natti

Av Marie - 4 mars 2013 23:29

Mysig kväll tillsammans med Annette och Sara på Panorama!
God mat och massa prat!!! ;)
I morgon blir det utbildning, Cellox!
På kvällen event på Face & Body i Halmstad!
Har två busungar hemma som gömt bankdosan för A.... Hittades bakom soffkuddarna ;)
Nu lite sömn har varit en händelserik dag....

Ovido - Quiz & Flashcards