Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Marie - 25 mars 2013 21:58

Haft en super mysig dag i Skellefteå med Therese och Winston ;)
Lynchat på stan och haft det sååå mysigt!!
En promenad i det fina vädret och avslutade med god mat!
Nu sova! I morgon flyger jag hem, ska bli skönt saknar mina hjärtan
Natti

Av Marie - 25 mars 2013 07:44

Jaha blir inte så ofta jag skriver..
Jobbar mest hela tiden och sen stupar jag i säng..
Sista veckan har sett ut som följande, Göteborg, Halmstad, Göteborg, Stockholm, Skellefteå...
Event mässor m.m
Nu är jag i Skellefteå och bor hos Teherese, Christoffer och Winston ;)
Sååå mysigt!!
Winston är ett litet charmtroll, glad mest hela tiden!!
Mysigt att få umgås med min barndomsvän som jag tyvärr inte träffar så ofta pga avståndet...
Nej dags att göra något åt detta trötta ansikte....
Ha en fin dag!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards