Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Marie - 17 maj 2012 08:35

Ja då har vi sovit en hel natt och fått sovmorgon på det ända fram till 6 =)

Helt ofattbart, sååå skönt!!!! Nu hoppas vi att det blir fler såna nätter!!!

Idag är det massa fix på schemat, tvätta m.m inför helgens bravader!

Elton ska vara hos farmor och farfar och Malte ska vara hos mormor och morfar och vi ska på Bröllop!!!=)

Ska bli såå mysigt att få komma iväg och bara rå om varandar i en hel helg, vi behöver verkligen det nu!

Elton har börjat krypa el ja hasa sig fram och är mycket mera nöjd, även om han just nu är mindre nöjd....

Alla framsteg just nu är väldigt välkomna =)

Kan inte fatta att Elton ska börja på dagis i Augusti, vår lilla fis... Tiden har gått så homla fort!

Hoppas han börjar gå innan dess så kommer det kännas lite bättre att lämna iallafall...

Jag har tänk mig att jobba deltid men det kommer ändå bli 3 heldagar.. 

Har även sökt utbildning så vi får se om jag kommer in... 

Sen är det ju företaget med som jag tänkte ge en ordentlig chans, kommer en ny kollektion som jag är riktigt nöjd med! =) 

Idag blir det en tur till Tyringe med på Tyringedagarna. Mate ska få åka karusell så vi hoppas på lite bättre väder!


Nej nu får jag ta tag i nåt här hemma 

Ha en bra dag


Ps. Tänk nu på att inhandla bra solskydd till er och barnen. Fysikaliskt solskydd är det bästa inte en massa kemiska ämnen i... 

Dr Gross har praktiska servetter med Spf 30 super bra till barnen men även till vuxna..


Ovido - Quiz & Flashcards