Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Marie - 11 maj 2012 20:51

Jaha då är det fredag! Barnen soveroch vi har ätit... Hockeyn är på så jag slö tittar lite..

Ska göra klart asken till smycket som grannen beställt sen blir det nog en tidig kväll som vanligt..

Denna veckan har varit fylld av visningar, så himla kul! =) Svärmor bjöd som vanligt på fantastiskt god mat!

När jag får mycket att göra så kommer alltid denna migrän tyvärr...

Måste söka för det nu så jag få några bra tabletter! Är lite obehagligt faktiskt. 

Tappar känsel i ena sidan och sen synfält på samma sida sen fortsätter det så jag tappar talet och det är ju inte så kul när man är iväg för jag kan ju inte ens tala om vad som är fel.. Har blivit inlagd flera gånger för att de trott det varit stroke, en tia el liknanade.. Som tur är har det bara varit migrän! Får aldrig huvudvärken och det är ju skönt men känns samtidigt konstigt att ha de andra symptomen och ingen huvudvärk...

Fick dock höra igår att det finns fler som blir så här och på något vis va det skönt att höra..Så det är normalt så att säga..

I morgon blir det en tur till Malmö för att köpa vagn! Malte längtar efter att få åka tåg och efter att få träffa Emmy =)


Ha en mysig kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards