Alla inlägg under juni 2012

Av Marie - 3 juni 2012 08:54

Jaha en lugn helg som vanligt...Heldag hos svärisarna igår med bilpolering och god mat! Malte nöjd så klart att få träffa idolen farfar! =) 

Idag är det bättre väder ( än så länge ) men med 2 krassliga barn så det får bli inne dag för om..

Själv funderar jag på att åka på loppis!

På torsdag åker jag och Elton upp till Sunne. Malte ska gå på dagis och vara hos farmor sen kommer han och Anders upp till sunne på onsdag veckan efter.. Så vad av detta ståhej jo min syster tar studenten! =) Helt sjukt!

Balen är nu på fredag och jag ska så klart stå för sminket.. Blir även en brudmakeup på lördag, kul! =)

Sen stannar vi kvar för studenten är först veckan eft

er. Kommer sakna Malte enormt men ska bli mysigt att få så mycket tid tillsammans med Elton!

Så denna vecka blir det tvätta, packa och fixa! Ska ha en visning hos Anja i Tyringe med =) Tycker verkligen att dessa visningar är så roliga, ger mig massa engergi! =)

Blir nog en visning uppe i Sunne med på lördagen den 9 juni!

Nej nu lite fix här hemma innan loppis..


Ha en bra dag i det soliga vädret =) 

Ovido - Quiz & Flashcards