Alla inlägg den 21 december 2014

Av Marie - 21 december 2014 00:11

Så mysigt att va "hemma" och träffa familjen!
Blir ändå ständigt påmind om vad jag tycker är mindre bra med denna håla, mentaliteten!
Önskar folk kunde ta hand om varandra, vara nöjda med livet, sluta döma andra!
Vara trevliga, hälsa, ett leende är inte så svår att bjuda på....
Jaja vi är uppe så sällan så det är bara att stå ut de få gånger!

Älskar min familj över allt annat och har haft en sån mysig kväll!!!
Firat en tidig jul med familj och släkt.. Nöjda barn som fått så mycket fint :)
Bäst av allt är bara att få umgås, prata och ha en fantastiskt trevlig kväll!
Maten va i vanlig ordning super god :)
Nu sover dom små och så även snart jag!!!
Somnar med ett leende på läpparna, jag är lyckligt lottad som har så många underbara människor i mitt liv, tack för ikväll <3
Natti

Ovido - Quiz & Flashcards